Українська мова


 

18 - 29 травня


Повторення


Текст


 Реченя. Види речень


 Головні члени реченя. Зв'язок слів у реченні


Самостійні  та службові частини мови


Іменник. Будова слова


Прикметник


Дієслово


Часи дієслів



Службові частини мови. Прийменник



                                                            

12 - 15 травня


Урок 1. Повторення вивченого про звуки і букви. 

Крок 1.  Перегляньте відео




Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org





Крок 3.    Попрацюйте з підручником  с. 180 -181 

               Впр.  451, 452 - усно;  

               впр.  453 - письмово.





Урок 2. Контрольна робота. Диктант.

Крок 1.  Підготуйте


Крок 2.  Попрацюйте з відео



Крок 3.   Сфотографуй свою роботу  й надішли вчителю на електронну пошту :  

ganna.tvorisyuk@gmail.com




4 - 8 травня



Урок 1. Закріплення знань про дієслово як частину мови. 
Контрольна робота (списування).


Крок 1.  Перегляньте відео


Крок 2.  Контрольна робота ( списування).

        Перегляньте відео


          Попрацюйте з презентацією



Крок 3.   Сфотографуй свою роботу  й надішли вчителю на електронну пошту :  

ganna.tvorisyuk@gmail.com


Крок 4.    Попрацюйте з підручником  с. 179 

                відповідати на запитання .



Урок 2. Урок зв'язного мовлення.

Крок 1.  Перегляньте відео


Крок 2.  Складіть і запишіть привітання.





Урок 3. Перевірка мовних знань і вмінь.

Контрольна робота. Мовна тема" Дієслово".


Крок 1.  Перегляньте відео


          Попрацюйте з презентацією




Крок 2.   Сфотографуй свою роботу  й надішли вчителю на електронну пошту :  

ganna.tvorisyuk@gmail.com




Урок 4. Узагальнення і систематизація знань про дієслово. 


Крок 1.  Перегляньте відео


Крок 2.    Попрацюйте з підручником  с. 177 -179 

               Впр. 446, 447 - письмово.




27 - 30 квітня



Урок 1. Дієслова, що виражають завершену і незавершену дію. 

Крок 1.  Перегляньте відео






Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org




Крок 3.    Попрацюйте з підручником  с. 171 -172 

               Впр. 432, 433 - усно;  

               впр. 430 - письмово.



Урок 2. Закріплення вивченого про часові форми дієслова.  

Крок 1.  Перегляньте відео



Крок 2.    Попрацюйте з підручником  с. 172 -173 

               Впр.  434 - усно;  

               впр.  435, 436 - письмово.




Урок 3. Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови. 

Крок 1.  Перегляньте відео





Крок 2. Потренуйтеся писати диктант.








Крок 3.  Робота із сервісом  LearningApps.org



Крок 4.    Попрацюйте з підручником  с. 176

              Запам'ятайте правило


21 - 24 квітня


Урок 1. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико - логічними значеннями дієслів.


Крок 1.  Робота із сервісом  LearningApps.org




Крок 2.    Попрацюйте з підручником  с. 165 -166 

               Впр.  413 - усно;  

               впр.  417 - письмово.




Урок 2. Змінювання дієслів за часами. 

Цей урок обіцяє бути надзвичайно цікавим. Виявилося, що дієслова вміють мандрувати часами. Вони можуть перебувати і в минулому,і теперішньому, і майбутньому часах. Третьокласнику, спробуй разом з Мовкою та Суржиком з`ясувати, як таке можливо. Успіхів. 

Крок 1.  Перегляньте відео

Повністю урок дивись на сайті https://video.novashkola.ua/3-klas

Потренуйтеся!


Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org


     

Крок 3.    Попрацюйте з підручником  с. 166 -169 

               Впр. 418, 419 - усно;  

               впр. 420, 422 - письмово.

Підказка!




              Запам'ятайте правило с. 167 -168





Урок 3. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. 



Крок 1.  Перегляньте відео







Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org




      


Крок 3.    Попрацюйте з підручником  с. 169 -170 

               Впр.  424 - усно;  



Перевірте себе!




               впр. 425, 426 - письмово.



13 - 17 квітня


Урок 1- 2. Дієслова - синоніми, дієслова - антоніми.  


Крок 1.  Перегляньте відео



Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org


   


Крок 3.    Попрацюйте з підручником  с. 162 -164 

               Впр. 399, 401, 404 - усно;  

               впр. 400, 403, 405, 407 - письмово.



Урок 3. Вживання дієслів у переносному значенні. 

Крок 1.  Перегляньте відео



Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org





Крок 3.  Попрацюйте з підручником  с. 164

               Впр. 410 - усно;  

               впр. 408, 409 - письмово.


Урок 4. Урок зв'язного мовлення.

Крок 1.  Перегляньте презентацію




Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org


   




 

6 - 10 квітня


Урок 1. Диктант.

Крок 1. Потренуйся писати диктант.





Третьокласнику, сьогодні ми розпочинаємо знайомство, мабуть, з найактивнішою частиною мови. Вона постійно перебуває у дії і “заряджає” своєю динамікою речення. Уважно слухай Мовку та Суржика - це допоможе тобі вдало продовжити вивчення дієслова на наступних уроках!  

Крок 1.  Перегляньте відео

Повністю урок дивись на сайті https://novashkola.ua/3-klas/ukrainsk...



Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org






Джерело: novashkola.ua


Крок 3.  Попрацюйте з підручником  с. 157 -158

               Впр. 388, 389 - усно; 


Перевірте себе!

 

               впр. 391 - письмово;

               Запам'ятайте правило с. 111




Урок 3. Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. 

Крок 1.  Робота із сервісом  LearningApps.org

    

Крок 2.  Попрацюйте з підручником  с. 152 -153

               Впр. 393, 396 - усно;  

               впр. 392, 396, 397 - письмово



23 - 27 березня

Урок 1. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

Крок 1. Перегляньте презентацію


 


Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org



Крок 3.  Попрацюйте з підручником  с. 152 -153

               Впр. 371, 372 - усно;  

               впр. 373, 375 - письмово.




Урок 2. Спостереження за роллю прикметників у загадках.

Крок 1.  Перегляньте презентацію



Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org







Крок 3.  Попрацюйте з підручником  с. 153 -154

               Впр. 376,  - усно;  

               впр. 374,  - письмово.                    

               Склади і запиши загадку.



Урок 3. Урок зв'язного мовлення.

Крок 1.  Робота із сервісом  LearningApps.org


Крок 2.  Складіть і запишіть опис папуги . Використовуйте в тексті прикметники.



Урок 4. Закріплення знань про прикметник як частину мови.

Крок 1. .  Перегляньте відео




Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org













Крок 3.    Попрацюйте з підручником с. 154 -156

               Впр. 379, 384 - усно;

               відповідати на запитання с. 156  

               впр. 380, 381, 382 - письмово.


 12 - 20 березня

           

Урок 1. Змінювання прикметників за числами і за питаннями у поєднанні з іменниками.


Джерело: novashkola.ua
  Третьокласнику, ти вже знаєш, що прикметник та іменник працюють в одній команді. У цьому дуеті прикметник завжди наслідує іменника. Він так само змінює свою форму за питаннями і числами, як і його колега. Мова та Суржик розкажуть тобі про усі тонкощі їхньої взаємодії. Цікавого тобі уроку. 

Крок 1. .  Перегляньте відео



Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org








Крок 3.    Попрацюйте з підручником  с. 145 -146 

               Впр. 351 - усно;  

               впр. 352, 353 - письмово.



    На цьому уроці, третьокласнику, тебе чекає завершення розповіді про плідну дружбу прикметника та іменника. Разом з Мовкою та Суржиком ти прослідкуєш, як змінюється прикметник за родами і що на це впливає. Крім цього, повториш головні ознаки прикметника. Успіхів!

Крок 1. .  Перегляньте відео


Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org


 

 

Крок 3.    Попрацюйте з підручником с. 146 -148

               Впр. 357, 358 - усно;  

               впр. 356, 359 - письмово.



Крок 1.  Робота із сервісом  LearningApps.org




 
 


Крок 2.    Попрацюйте з підручником с. 148 -149

               Впр. 361, 362(2), 363 - усно;  

               впр. 360, 362 - письмово.



Урок 4 - 5. Прикметники - синоніми. Розбір прикметника як частини мови. 

Третьокласнику, ми продовжуємо знайомитися з великою родиною прикметників. Кожен новий урок ця частина мови продовжує нас дивувати. Сьогодні Мовка і Суржик розкажуть тобі про прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. І це ще не всі цікавинки, які ти довідаєшся. Джерело: novashkola.uaВІДКРИВАЄМО НОВІ ЦІКАВИНКИ Четвертокласнику, ми продовжуємо знайомитися з великою родиною прикметників. Кожен новий урок ця частина мови продовжує нас дивувати. Сьогодні Мовка і Суржик розкажуть тобі про прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. І це ще не всі цікавинки, які ти довідаєшся. Джерело: novashkola.ua

Крок 1. .  Перегляньте відео


Крок 2.  Робота із сервісом  LearningApps.org






Крок 3.    Попрацюйте з підручником с. 150 -151

               Впр. 366, 367 (1,2,3) - усно;  

               впр. 365, 367 (4) - письмово.





Джерело: novashkola.ua


Немає коментарів:

Дописати коментар