Урок 1. Повторення вивченого про звуки і букви.
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 180 -181
Впр. 451, 452 - усно;
впр. 453 - письмово.
Крок 1. Підготуйте
Крок 2. Попрацюйте з відео
Крок 3. Сфотографуй свою роботу й надішли вчителю на електронну пошту :
ganna.tvorisyuk@gmail.com
4 - 8 травня
Урок 1. Закріплення знань про дієслово як частину мови.
Контрольна робота (списування).
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Контрольна робота ( списування).
Перегляньте відео
Попрацюйте з презентацією
Крок 3. Сфотографуй свою роботу й надішли вчителю на електронну пошту :
ganna.tvorisyuk@gmail.com
Крок 4. Попрацюйте з підручником с. 179
відповідати на запитання .
Урок 3. Перевірка мовних знань і вмінь.
Контрольна робота. Мовна тема" Дієслово".
Крок 1. Перегляньте відео
Попрацюйте з презентацією
Крок 2. Сфотографуй свою роботу й надішли вчителю на електронну пошту :
27 - 30 квітня
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 171 -172
Впр. 432, 433 - усно;
впр. 430 - письмово.
Урок 2. Закріплення вивченого про часові форми дієслова.
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Попрацюйте з підручником с. 172 -173
Впр. 434 - усно;
впр. 435, 436 - письмово.
Урок 3. Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови.
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Потренуйтеся писати диктант.
Крок 3. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 4. Попрацюйте з підручником с. 176
Запам'ятайте правило
21 - 24 квітня
Урок 1. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико - логічними значеннями дієслів.
Крок 1. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 2. Попрацюйте з підручником с. 165 -166
Впр. 413 - усно;
впр. 417 - письмово.
Урок 2. Змінювання дієслів за часами.
Цей урок обіцяє бути надзвичайно цікавим. Виявилося, що дієслова вміють мандрувати часами. Вони можуть перебувати і в минулому,і теперішньому, і майбутньому часах. Третьокласнику, спробуй разом з Мовкою та Суржиком з`ясувати, як таке можливо. Успіхів.
Крок 1. Перегляньте відео
Повністю урок дивись на сайті https://video.novashkola.ua/3-klas
Потренуйтеся!
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 166 -169
Впр. 418, 419 - усно;
впр. 420, 422 - письмово.
Підказка!
Запам'ятайте правило с. 167 -168
Урок 3. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова.
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 169 -170
Впр. 424 - усно;
Перевірте себе!
впр. 425, 426 - письмово.
13 - 17 квітня
Урок 1- 2. Дієслова - синоніми, дієслова - антоніми.
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 162 -164
Впр. 399, 401, 404 - усно;
впр. 400, 403, 405, 407 - письмово.
Урок 3. Вживання дієслів у переносному значенні.
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 164
Впр. 410 - усно;
впр. 408, 409 - письмово.
Урок 4. Урок зв'язного мовлення.
Крок 1. Перегляньте презентацію
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
6 - 10 квітня
Крок 1. Потренуйся писати диктант.
Третьокласнику, сьогодні ми розпочинаємо знайомство, мабуть, з найактивнішою частиною мови. Вона постійно перебуває у дії і “заряджає” своєю динамікою речення. Уважно слухай Мовку та Суржика - це допоможе тобі вдало продовжити вивчення дієслова на наступних уроках!
Джерело: novashkola.ua
Крок 1. Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Джерело: novashkola.ua
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 157 -158
Впр. 388, 389 - усно;
Перевірте себе!
впр. 391 - письмово;
Запам'ятайте правило с. 111
Урок 3. Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.
Крок 1. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 2. Попрацюйте з підручником с. 152 -153
Впр. 393, 396 - усно;
впр. 392, 396, 397 - письмово
23 - 27 березня
Крок 1. Перегляньте презентацію
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 152 -153
Впр. 371, 372 - усно;
впр. 373, 375 - письмово.
Крок 1. Перегляньте презентацію
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 153 -154
Впр. 376, - усно;
впр. 374, - письмово.
Склади і запиши загадку.
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 154 -156
Впр. 379, 384 - усно;
відповідати на запитання с. 156;
впр. 380, 381, 382 - письмово.
12 - 20 березня
Джерело: novashkola.ua
Третьокласнику, ти вже знаєш, що прикметник та іменник працюють в одній команді. У цьому дуеті прикметник завжди наслідує іменника. Він так само змінює свою форму за питаннями і числами, як і його колега. Мова та Суржик розкажуть тобі про усі тонкощі їхньої взаємодії. Цікавого тобі уроку.
Крок 1. . Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 145 -146
Впр. 351 - усно;
впр. 352, 353 - письмово.
На цьому уроці, третьокласнику, тебе чекає завершення розповіді про плідну дружбу прикметника та іменника. Разом з Мовкою та Суржиком ти прослідкуєш, як змінюється прикметник за родами і що на це впливає. Крім цього, повториш головні ознаки прикметника. Успіхів!
Крок 1. . Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 146 -148
Впр. 357, 358 - усно;
впр. 356, 359 - письмово.
Крок 1. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 2. Попрацюйте з підручником с. 148 -149
Впр. 361, 362(2), 363 - усно;
впр. 360, 362 - письмово.
Третьокласнику, ми продовжуємо знайомитися з великою родиною прикметників. Кожен новий урок ця частина мови продовжує нас дивувати. Сьогодні Мовка і Суржик розкажуть тобі про прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. І це ще не всі цікавинки, які ти довідаєшся. Джерело: novashkola.uaВІДКРИВАЄМО НОВІ ЦІКАВИНКИ Четвертокласнику, ми продовжуємо знайомитися з великою родиною прикметників. Кожен новий урок ця частина мови продовжує нас дивувати. Сьогодні Мовка і Суржик розкажуть тобі про прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. І це ще не всі цікавинки, які ти довідаєшся. Джерело: novashkola.ua
Крок 1. . Перегляньте відео
Крок 2. Робота із сервісом LearningApps.org
Крок 3. Попрацюйте з підручником с. 150 -151
Впр. 366, 367 (1,2,3) - усно;
впр. 365, 367 (4) - письмово.
Джерело: novashkola.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар